en dag ute i det gröna :)

Heyhopp :)

Idag var det sång på torget, åkte in med anna banana och gick direkt till stora scenen! Vi sjöng 2+1 låt :) Det var skojsigt, finalen på "bryr nån sig ömt" var perfekt! Det var lite roligt, det var äkta carola skulle jag vilja säga. Vinden tog tag i håret och det lät jättebra, iallafall utifrån mina öron ;) men det är ju bara mina.
Jag såg Laila Bagge och Idolkocken på torget. idolkocken brydde jag mig helt ärligt inte om speciellt mycket. Jag kommer inte ihåg om han var bra eller inte. Det var det däremot andra som kom ihåg, de gick genast fram och ville kramas med han och ville ha fotografer. Han verkade jättelycklig! Laila Bagge var väldigt fin, men väldigt överklädd om jag får säga det själv. Man kände sig som..nej jag vet inte. Men det var lite för fint för en dag som den. Men, men det är upp till henne ;)

Sedan gick jag och anna banana och gjorde stan :) Vi åt sedan på Orion, det blev en räkmacka med citronloka, mums :)
När vi sedan kom hem så bytte vi skor och gick ut i skogen och tog massa fina kort :D Har kommit fram till att det är riktigt kul. Det är alltid lika kul att gå ut och när man kommer hem igen så har man fått måånga fina kort :D me like!


Imorgon blir det sola och plugg :D (den glada minen endast åt solandet)!!!
Sisen kommer imorgon och hälsar på, det är ju morsdag! vad har ni köpt åt er mamma? Vi syskon ska tillsammans ge en termos (tror jag att det var) ifrån kosta boda eller någoting sånt. Jodå jag har koll. Dessutom ska jag ge ett presentkort på 200kr ifrån intersport :)

Men nu ska jag ta och göra mig iordning, sedan blir det kanske film eller sussa kudden! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0