en timma kortare skoldag,

Hemma, hemma, hemma, hemma! Det kändes som om dagen flög iväg i princip. Skönt det, ingen vill ju att skoldagen ska kännas längre än vanligt :S  Dagen började väldigt bra! Jag åkte moppe till skolan i regnet (okej, den biten var väl inte så bra). När jag gick vid stora lärarrummet så kom en hel drös med elever, så jag gick intill väggen. När jag var mitt framför dörren till lärarrummet så öppnar någon dörren så att jag får den i huvudet! xD Guess who? JO snygg-Pär såklart! hahha, vi bara stod och kollade på varandra och sa:
P: OJ
L: OJ (att det var pär)
P: haha oj! :S
L: haha, aa oj.
P: Förlåt
L: nej det är ingen fara, lugnt!

Jobbigt läge? aaa rätt så! Där stod jag med min reflexjacka och moppehjälm och gjorde bort mig med mina "oj"och kläderna! haha.

Jaja, anyway... vi hade också hörförståelse i franska! Det kändes riktigt bra faktiskt! Det var inte alls så svårt som jag trodde, det var väldigt skönt!
Det enda som var lite sådär i skolan var att matsalen inte öppnade rätt tid, det tog 10 minuter extra innan de öppnade, helt utan anledning. Sedan var väl inte maten speciellt god heller för den delen. De lyckas verkligen aldrig, våra egna små mattanter. Eller ska vi säga surkärringar? hmm. Svårt val.

Nu är jag ju som sagt hemma iallafall. Längtar till morgondagen! Ska ut och bowla, som jag är såååå bra på, och sedan hem till någon (förmodligen mig) och kolla film!





Haha, här är min fiiina reflexjacka! x) den är riktigt skön iallafall, vind- och vattentät! Snyggaste minen eller vad?
Jag bjuder på den ;)



Vårat fina äppelträd som jag tog kort på tidigare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0