Fredag& hemmakväll.

Det har varit en dag full med hosta och godsaker,
jag har varit och sjungit direkt efter skolan. Det blev bara ett snabbt besök på H&M för att köpa mineralpuder, tänkte ge det en chans!

Det var en liten genomgång på musikalen imorgon. Det lät ganska så bra, vi måste bara våga ta i! Jag vet att vi kan.
Klockan fem var det dags för bowling med anna, mikael& william, det gick skitbra för mig i första omgången men dock lite sämre i andra. Första vann jag, för dom som inte fattade. Andra omgången blev jag tvåa tror jag! never mind.

Nu sitter vi hemma och har kollat på talang och ätit taco. Mums!
Anna och pojkarna var ute en liten sväng och då tänkte jag att jag inte ville gå ut i min sååå fina tröja med en tiger på x) jäättefin! lovar. Så jag passade istället på att blogga lite. Kulkulkul :)
Man måste ju vara duktig att uppdatera ;)

Snart ska killarna dra hem och hämta sina moppar för annars måste de åka hem nu. Det vill vi ju inte, det jag menar är att de inte kommer hem senare annars om de inte kommer hem nu. Fattar ni? ja vi hoppas på det (y)(a) annars är det inte mitt fel, för då är det ni som fattar trögt x) hihi.

Nu blir det partajmusik (y)
PUsshaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0