Fredag= utekväll

Godkväll gott folk!

Är strax intill nyss hemkommen ifrån Gånghester. Först var det en sväng till g-hester moa och träffade lite folk, det var trevligt! Men sedan hittade vi ett annat ställe, viktor tror jag att han hette. Så jag och veronica tog mopparna och åkte. Med oss följde Magnus, Blacken, Eke, Wille& viktor. Tror bara att det var vi .. tihi!
Det var trevligt där också men strax efter att vi hade kommit så började folk dra sig :S Så därför åkte vi hemåt. Vi krockade inte med något rådjur som tur var. Var skitskraj i stort sett hela tiden :S haha.
Jag hade trevligt iallafall! Jag har träffat nya människor och det är alltid trevligt. Tror dock inte att någon kommer komma ihåg mig xD Men det är ju populärt har jag hört hihi!

Men, men! Sov så gott allihopa! :) saknar er redan. Slå en pling imorgon vetja ;)
Puss&Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0