Hellyeah, kortegen.

Igår var det kortegen på Borås gator!
Direkt efter skolan blev det en snabb sväng till Hedbergs guld och sedan hem för att äta och sedan bar det av till stan! :D
Träffade veronica och anna, sedan mötte vi upp Martin, Daniel och Dennis. Jag träffade förövrigt Mattepatte och Tobrant inne på donken och blev dyngsur, de fyllde ballonger med vatten och självklart lossnade en ballong från kranen när jag var helt borta. MYSIGT!
Ca en timma innan kortegen skulle börja så gick vi upp på åhlenstaket och hade allmänt trevligt!
Dryga timmen senare placerade vi våra rumpor utanför teknis. En bra plats på stenmuren blev det. Men det gjorde ont i baken efter en stund :S
 
De flesta var väldigt genomtänkta och roliga.. andra .. tja, mindre roliga och genomtänkta!
Gillade speciellt de med Bäckängskämt! haha.

Här kommer lite bilder från gårdagen:

Daniel, Dennis, Martin och Veronica :)
Daniel, Dennis, Martin och Veronica.. anna ville inte vara med på kort!
Dennis
Dennis "stryper" veronica :O
Den var lite rolig fast lite taskig också.
Lite rolig faktiskt.. fast elak X)
Jag håller med dom! ;D
Som sagt, jag gillar Bäckängskämt!! :)


Kommentarer
Postat av: Simon

GAAAAAAH!! Vad är det jag hör!!? Bäckäng ÄGER ju Teknis!!

2009-05-01 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0