Hemkommen..

Tillslut är jag hemkommen!
Det var varit en riktigt trevlig vistelse, igår var vi vid deras skola.. (har ingen aning om namnet dock) och kollade på valborgselden. Det var ju eldningsförbud eller liknande under den helgen så nu när det var mindre torrt (underdrift.se) så passade de på att leka pyromaner!  Till detta blev det fyrverkerier, väldigt fint (y)(a)

Jag fick dessutom tillfälle att träffa Fannys bästa killkompis (om jag förstod det hela rätt). Jesper var jättesnäll och humor var det ju ingen tvekan om att han hade :) Jag blev också inbjuden till att medverka vid ett bröllop som servitris och senare på kvällen ska jag stå vid baren tillsammans med Fanny. Det kommer bli kul, det var tydligen någon som Fanny kände som behövde hjälp med detta! (a) visst låter det kul?

Just nu kollar jag på Big Momma 2. Finns det någon roligare film? nej.. eller jo det finns det men den tillhör de få som faktiskt är riktigt sevärda!

Föresten, Fanny gjorde en riktigt god paj med köttfärs, bacon och championer, med någon deg i botten. Riktigt gott :D tack för det fanny, det uppskattas! :)

Nu ska jag äta bakad potatis med skagenröra och räkor, eller för min del så är det smör och skinka som gäller till potatisen!! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0