Hihihi

Nej men hallå där! :)

En lycklig start på dagen kan man verkligen säga! Jag har fått jobb, antar jag?, som passungdom. De ringde från Dalsjöfors nu i morse och jag har fått jobb på handikappsomsorgen för utvecklingsstörda! :) Det blir spännande att vara där en månad och jobba. Har man tur så kanske man kan få ett jobb där efteråt också? Man vet ju aldrig. Spännande ska det bli iallafall :D Jag vet en till liten tjej som jag känner härifrån Målsryd som också har fått jobb samma period med mig! Jag vill ännu inte avslöja det om hon skulle råka läsa min blogg och inte fått reda på det själv än! ;o)

En sak som var lite knepig var att tiden då vi skulle träffas inte verkade som en anställningsinterljuv utan aa, som ett möte bara och att vi redan var anställda :S hmm.. aaja! Skitsamma, jag är glad ändå :D

Nu till en mer jobbig sak, jag har fått en finne! Jag snackar inte en liten utan den är kolosal! Vet ni vart den sitter? Precis under höger "näsvinge". Jobbigt värre. Känner mig som en blandning mellan rudolf med röda mulen och ett flygplan.
"Lizettes näsa nr 1111 ansöker om tillstånd för att landa, kom". Lite så känns det. Så ska jag träffa större delen av släkten idag och så ser man ut som en jävla julren! Nej.. det är fan inte kul. Bläääääu. Aja, shit happens men var det tvunget att vara precis idag? tydligen. Sedan har jag fått ett tips om att när man får en finne så ska man badda den med klorhexadin 2-3 ggr om dagen. Har jag gjort, ser det ut som den börjar krympa? nej inte direkt mer det motsatta.

Jag orkar inte med detta!
Nu ska jag kanske börja göra mig i ordning för jag ska iväg 14:30 ska träffa en väldigt älskad person för sista gången! <3
Over and out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0