Jag orkar inte...

Jag är smått irriterad.

Idag inhandlade min lilla pappa en ny laptop. Tyvärr så har jag inte fått hålla på med den någonting :( Jag och min systers pojkvän hjälpte varandra att installera den. Jag satt kanske i  timmar med förinstallation och Claes gjorde massa olika andra nödvändiga saker. Jenny var såklart också här! Det blev pizzakalas och maaassa prat :D
Det var mys. Men pappa sitter och håller på med "min" dator medans jag sitter här nere i källarn och fryser häcken av mig. Jag vill också använda datorn, såg han inte hur exalterad jag var? tydligen inte.
Men visst jag förstår pappa att han vill prova den, men han vill ju ha med den till datorn till hans jobb. Då får han mer tid för den. Men inte jag!

´nej jag tänker inte säga 'godnatt' idag. Jag säger: gå och lägg dig´. !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0