kaaBOOOOM!

Hej kom och hjälp mig!

Jag har ingen aning om vad som händer med min kropp just nu..
Igår kväll kunde jag inte somna förrän runt två kanske.. det innebär att jag sov fem timmar! Dels kunde jag inte sova och dels så kändes det som om jag skulle få migrän.
Imorse var min kropp helt konstig, det kändes inte som om jag hade någon kontroll över den :S

Första riktigt lektionen på dagen var SO, då var jag så varm så jag trodde att det var ett seriöst problem med elementen, men ingen annan kände av värmen så som jag gjorde! :S strange or what? För att göra allt värre så hade vi konditionstest. Det gick ju helt åt helvete! Sista varvet jag sprang så var jag så "illa ute" att jag inte ens kunde se vägen.. jag fick sätta mig ner och verkligen fokusera för att kunna se rakt. Jag blir så trött på migsjälv. Betyget blev G+ iallafall..

Sista lektionen tillbringades med en från Tunisiens ambassadör, hon pratade om sitt land, eftersom att det är tunisien vecka på lilla dalsjöskolan. Tur att man slipper det senare. Men visst, det var väl ganska så intressant då man förstod någonting xD

Återigen när jag satt på bussen så kom värmen tillbaka. Rösten försvann och huvudet kändes plötsligt som om det var fullproppat med bomull men vägde 250kg! Som tur är så börjar det sakta avta igen. Te gör underverk! :)

(y)(a)!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0