laddar

HallåHallå! :)

Nu, för tillfället, sitter jag och kollar på CSI och äter kvällsmat. Känner mig riktigt nyttig ;o) Har provat en ny smoothie och en ny te-sort! :) jäättegott!

Snart ska jag prova kläder och smink till imorgon! Vi ska ju ta spex-fotot 11:10 imorgon. Det ska bli kul, våran klass ska vara 9B(äst) om tio år. Tanken är att det ska vara lite komedi över det hela också. Några ska vara typ marinbiologer, andra bara allmänt blonda, uteliggare, lastbilschaffis m.m. Jag ska vara en drogpåverkad sjuksköterska! ville ju inte vara helt seriös. Så det blir att jag ska vara lite blek i ansiktet med lite mörkare under ögonen. Jag ska ha en svart klänning med ett vitt förkläde (förmodligen) med en omgjord bagarmössa med ett rött kors på, haha. Vi får se hur det ser ut, annars blir det att jag har svarta eller gråa byxor med en mörk t-shirt och sedan kanske jag får låna en kemirock! Jag får stoppa några pennor i fickan också. Hahahaha, just det, jag ska också ha ett leksaks-stetoskop runt halsen och en spruta i handen XD

MEN, kortet får ju inte alls ha någon anknytning till droger, alkohol, sex, våld eller rasism och göra. Men om någon säger att jag inte får ha sprutan pga att det ser ut som om jag har en drog så säger jag bara att det är för att visa att jag är en sjuksköterska. Sminket kan man ju säga att det är pga att man vill framhäva de nätterna man jobbar, det är tröttheten jag försöker framhäva. Does this make any sence? I hope so! ;)

Men nu ska jag gå och leta rätt på allting till imorgon. Ska upp tidigare imorgon och duscha innan skolan också! Måste tagga foto :)


Det kommer en uppdatering senare ikväll om hur resultatet av utstyrseln blev tillslut! Var med och tyck till ;)







Mango-, hallon- och blåbärssmoothie, fullkornstekaka med prickigkorv& te med smak av rabarber, jordgubb och passionsfrukt!! :) Muuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0