MAAAAH

Trött? nej inte alls.

Godmorgon allihopa, hoppas ni har sovit gott och riktigt länge så att ni är utvilade! För detta har jag inte fått göra!
Vet ni vad mamma frågade mig igår kväll? Om jag ville sova så länge jag ville.. det tackade man ju inte direkt nej till.
Vet ni vad jag vaknar av halv nio imorse? nej antagligen inte. Som de flesta kanske vet så jag har entren precis utanför mitt fönter. Där höll mamma och pappa på att spika upp fula jävla brädor fönstrerna till mitt rum höll på att skaka sönder i princip...och sedan bar det vidare upp på taket. PRECIS JÄVLA OVANFÖR MITT RUM! Hela jävla fanskapet till rum skakade ju. Jag har en bärbar telefon i mitt rum, när man ställer ner den i laddaren så låter det en liten truddilutt typ tuduu. Använd fantasin. Den lät till och med sjuttioelva gånger, fast det redan var i laddaren. Men vet ni vad som mer hände? JO min lilla fågel (som jag för tillfället, av trötthet, inte tycker om) börjar låta precis som den jävla telefonen! Men vet ni en till sak, jag lyckades somna om, till och från, flera gånger under ca 2,5h. Men jag ska säga er att det var fan inte lång tid som jag fick sova innan jag vaknade igen :(:(:( Jag orkar ingenting just nu, jag vill ha mat, jag vill ut och springa (inte för att jag orkar det, men jag vill komma i form), jag vill sova men det kommer aldrig hända den närmaste dagen!
Dessutom har jag haft de värsta drömmarna som en tjej möjligtvis kan ha!! BLÄÄÄÄ! vilken dag detta kommer bli.

Vet ni? när jag skulle ta denna bärbara datorn nu imorse så märker jag att pappa inte har stängt av den sedan igår kväll.......................... Jag blir så trött. Han har bara fällt ner den och aa, glömt av det antagligen. Konstigt dock att det fortfarande fanns batterier kvar,, :S     Aja, nej nu ska jag ta och hämta någonting att äta, kommer förmodligen att få migrän snart och då vill jag äta innan.. äter jag under den tiden så kommer jag spy upp det.

Vill avsluta detta inlägget med att säga att Grey's anatomy var skiiiiitbra för er som missade det! Och så vill jag också tacka mamma och pappa för deras generösa gest som de hade i morse genom att de lät mig sova länge! Puss på er!! :@





                                                         

      Hahaha, härlig bild. Men det är precis såhär som jag känner mig just nu
   Känner någon för att pigga upp mig så .. you know how to keep in touch then! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0