Med huset fullt med rööök..

Jag håller på att dö av luftförgiftning! Det luktar, eller nej det stinker, bränd mjölk i hela huset!
Pappa försöker göra omelett. Det går såååå bra. Not.
Dessutom håller mitt huvud på att cp:a. Det propsar på att det verkligen inte ska må bra. Jag tror jag behöver glasögon eller någonting sånt. Jag har ju jämt ont i huvudet tycker jag!

Imorgon blir det iallafall ett snabbt besök på banken och sedan hem en snabbis. Sedan kör mamma mig till stan, jag ska nämligen sjunga. Sedan blir det att hämta ut biljetterna och sedan bowling och sedan hem till mig!

Jag står inte ut med denna stanken! MAAAH hostshosthost... holy mama! Jag håller verkligen på att bli förkyld.
Slutklagat för idag! Nu blir det tv. HostHej :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0