Minnen v)



Vi är flickorna som busar, me and veronica c(=
I vintras någon gång. Vi var hemma hos nora och skulle iväg senare på kvällen, fråga mig inte vart!





WOOW! Här snackar vi 2005 eller någonting sånt. Det var verkligen inte igår.
Som ni ser så är jag och veronica på liseberg, uppskjutet!
Jag hade inte huvudet med mig just då. Jag sitter nämligen där och väntar på att säkerhetssaken ska åka ner.
Inte tänkte väl jag på att jag själv skulle dra ner den! Men som ni också ser så kom Veronica ihåg att så är inte läget!

Fyfan vad kul vi hade då!



Ska ragga lite folk till liseberg i sommar, om jag har råd dvs, ska ju utomland och till stockholm osv.
Jag var ju inte på liseberg förra sommaren så jag har ju lite att ta igen eller vad säger ni?

^^,

Kommentarer
Postat av: mäd

Hahahah, jag kanske låter ganska tråkig, men jag vet när det kortet är tagit ( om ni inte har varit i liseberg fler gånger och haft samma kläder på er) Men detta kort är faktiskt taget sommaren till åttan.. Hur vet jag det? Mjo för samma sommar åkte du jag och johanna nämligen till liseberg också ;)

2009-05-17 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0