Nationella prov, muntligt matte..

Hej och hå!

Fyfan vad jag gjorde bort mig idag på matte nationella. Gjorde världens tabbe först. De måste trott att jag var helt dum eller någonting xD men å andra sidan.. matte är ju inte direkt min starka sida! Tur som det var så kom jag p åmitt misstag och rättade det snabbt med hjälp av de andra. Men det gick bra för övrigt, hoppas jag. Det kändes bra i alla fall! Me like. 

Nu sitter jag på bearbetningstiden. Jag& Beckan väntade på Helen (läraren) i trappan för vi skulle sitta här inne i datasalen. Det tog en jävla tid, och vår klass hade gått in med hjälp av Vickan men vi tyckte att vi gått kunde vänta på helen, för hon skulle ju trots allt komma till lektionen tyckte vi!  Efter 15 minuter ungefär så tyckte vi att det var konstigt att hon inte kom. Haha, så vi gick till lärarrummet för hon hade gått in där men inte kommit ut. Då visade det sig att hon skulle ha nationella i matte hon också, därför hade hon en rast och vi skulle istället ha Anna.. :S Aja, vi fick iallafall inte frånvaro när vi förklarade läget xD hihi. Tokiga tjejer  (:(:
Nu sitter jag och lyssnar på Silly boy med rihanna och lady gaga.. jäävligt bra. Beckan är bra på att tipsa :) Taack sötis! Skönt att det är sista dagen  nu innan lovet. Är lite nervös samtidigt.. har ganska mycket att göra under lovet. Massa saker heela tiden. Hoppas jag hinner med lite nöje också :) 

Funderar febrilt på vad man kan sjunga på avslutningen om någon vecka. Måste hinna öva och sånt också. Ska sjunga med Olivia, ska bli skojsigt. Vi vet inte riktigt vilken vi ska sjunga, men om ni har några förslag så skriv :) Här är några av förslagen:

*Gräver guld i USA
*Follow through
*I'm yours
*All summer long
*Vi är pågång
*Här kommer alla känslorna
*Holiday

När jag kommer hem blir det skriva klart NO:n, så skönt att det nästan är avklarat. Sedan blir det att skicka framsidan till pappa så att han kan skriva ut i färg, såklart, senare ska jag döma på Målevi, kom förbi vetja ;) vet ni vad det är senare? Det borde ni kunna lista ut vid det här laget.. jag tjatar ju jämt om det på en dag som denna! :D:D Jodå det är Greeeey's :D:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0