Nyttighetsgrad: 100% + spex

Tjaa (:

Ja, vad ska man säga om dagen? Den var hur kul som helst. Okej, man kan väl bortse de tråkiga lektionerna = alla. Men sedan kom det till den punkten på dagen då alla skulle ta spex-fotot! haha, vi var jäättefina. Lovar. Nu när jag kollar på bilden ifrån igår så märker jag att jag ser helt fail ut ju! Men, men.. jag bjuder på det ;)

Längtar redan efter den stunden då jag får katalogen i handen! Längtar,längtar,längtar!!!  :D:D
Dock längtar jag ännu mer, om det ens går, efter att ha mina betyg i handen! Men nu när jag tänker på det så längtar jag ännu, ännu, ännu mer efter att få veta om jag har kommit in på omvårnad eller inte! Varför skulle jag dra upp detta nu då?

Jaja, never mind. Sitter och äter keso med kaviar och dricker multivitaminjuice! Gottigt! Fast jag bröt det nyttiga innan med en liten godisbit. Måste ju tänka på vad jag kan äta numera. Får ju utslag nu igen. Förstår inte vad detta beror på! :S Strange.
Nej nu ska jag ta och kolla på Grey's anatomy och sedan ska jag baka lite :) måste ju göra någonting nyttigt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0