rekord?

Hej och hå!

Jag tror faktiskt att det är nytt rekord nu.. eller vad tror ni? Jag har inte skrivit i bloggen på ...tre hela dagar! :O haha. illa!
Lite snabb uppdatering då:

Tisdag:
Jobbade och slet med att få mitt NO arbete klart!

Onsdag:
In till stan och träffa sisen, en promenad i annelundsparken, hälsa på rondellkaninen, och slutligen (för att bryta nyttigheten) så gick vi till Viskan för första gången, ja jag vet.. första gången, och köpte varsin dumlebrownie :D Det var också första gången jag åt en brownie, mums! men fy vad mätt man blev! xD Det gör vi om snart sisen! :)
  Sedan när jag kom hem så tog jag ut min kanin en liten vända och sedan bar det av till Beckan! :) Moppen var som alltid på G. Vi gick en långpromenad bland kullar och rötter och.. äckliga sniglar.. :S :(    Träffade för övrigt ´Beckans nya lilla isbjörn, Keila :D (rätt stavat? :S ) Och sedan Greys :D alltid lika underbart.

Just det, jag höll på att dö av hjärtinfarkt i skolan. Snyggare person får man ju leta efter, men man kommer inte hitta någon! Sedan du andra lille smurf också.. Ja jag säger då det! Byt till Almås säger jag bara. Snälla, jag kommer sakna er ju! xD Vilka ska vi (BML) kolla in i korridoren? :O

Torsdag (idag):
Hade både NO nationella (utförandet) och läsförståelse franska, likaså nationella :S men det kändes bra på franskan. Den andra ska vi inte kommentera. Det är mysigt att springa runt i sina vanliga kläder på skolgården med åååå så bra skor och flåsandes och illaluktande efteråt. Mmmmmmm myysigt!
   Sedan bar det av hem vid halv tre, eftersom att vi alltid slutar tidigare på torsdagar. Skjutsade matilda. Satte mig direkt och läste inför SO provet imorgon, kryssprov. Men när det började åska så var det inte lika kul längre, men okej. Hur kul är det annars att plugga? xD haha. Dumt. Men jag satte mig iallafall vid min kanin för att finna lite trygghet i stormen. Hjälpte!
Har sytt lite för en stund sedan. Men nu så ska jag sova! Godnatt gott (och mindre gott) folk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0