Rolig lördag.. not xP

Nej men detta är kul.. jag trodde ju att det skulle vara skönt att vara hemma idag. Men det hade jag tydligen fel om.
Kvällen började rätt så okej. Vi åt ju som sagt bakad potatis, kollade på Robinsson och sånt. Men sedan började CSI, brukar vara ganska bra. Det var det inte.
Sedan började en thriller, the butterfly effect, som verkade riktigt bra faktiskt. Det var pappas förslag att vi skulle se den, men han var tydligen inte lika intresserad efter 10 minuter. Mamma tyckte samma sak som pappa.
Så mamma försökte zappa vilket inte gick så bra, det innebar då att pappa skulle zappa. Som förväntat så hamnade vi på en motorsport kanal.. jag tror att det var ett top gear program..! Trååkigt. Mamma somnade i stort sätt, pappa var superintresserad och satt och berättade för oss, som var sååå intresserade, not. Så nu tog jag saken i egna händer och förflyttade mig till mitt rum med laptopen i högsta prioritet. Jag kollar också på "se upp för dårarna" den är faktiskt väldigt bra! :) Lite inspirerande. Man blir skitsugen av polisyrket när man ser den. Men, men vi får se om några år.. det kanske blir sjuksyster men det kan också mycket möjligt bli polis!!! Jag har verkligen ingen aning just nu.

Men, men. Ska väl fortsätta kolla och kanske spela lite sims eller någonting!
See yah! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0