sol, sol, strålande sol..

Ja man kan faktiskt göra om julsånger till sommarlåtar. Det har jag precis gjort, det blev skitbra ;)
Vaknade runt halv 10, eller aa vaknade och vaknade. Mamma väckte mig, det är ju morsdag idag, Min syster kom för en liten stund sedan på besök. I ugnen står en rabarberpaj och väntar på mig! :) mums. Brukar inte gilla paj men just denna varianten är heelt underbar! Bilder kommer senare. Dagen ser ut så att jag solar och pluggar, solar och pluggar! Har ju skriftligt prov i andra världskriget imorgon. Vill jag ha mitt mvg i historia så måste jag sätta morgondagens prov! Press? nej inte alls, :S

Nu ska jag slå mig ner ute på altanen och njuta av solen, om solen ens belyser altanen än .. hm, hoppashoppas!
Tjaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0