söndagsdepression..

Suck..

Åter igen är det söndag och åter igen har man den traditionella söndagsdepressionen. Man tänker bara på allt som kommer under den närmaste veckan.. prov, inlämningar, glosförhör, nationella i franska och biologi.. you name it, I've got it!
Man känner riktigt hur magen vrider sig! Panik. Jag ska alldeles strax fortsätta med mitt no-arbete om solenergi. Visst det är ganska lätt att hitta information men man vet ju inte riktigt om det infon man får är tillräckligt. Man vill ju alltid ha bästa möjliga resultat! Hoppas att det går bra ändå! Jag har ungefär kommit halvvägs. Det känns också inte riktigt så jättekul. Iförsig så går det ju snabbare att renskriva sen. Men det är precis nu när man ska komma igång med allt skrivande och att inte skriva precis likadant som det står i informationen så att det istället blir plagiat, det vill man ju inte riskera! :O

Men å andra sidan, har man flera informationskällor så blir det riktigt krångligt om båda två har samma information fast båda formulerar sig olika. Då blir det ju oftast jävligt krångligt men det brukarsluta med att man tar en av dom för att man är så arg på sig själv för att man överhuvudtaget hade kollat båda sidorna! haha.

 Nej nu ska jag väl ta och köra igång med arbetet innan jag glömmer bort hur man överhuvudtaget skriver på en dator! Troligt?`nej inte direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0