suck..

Nej det här går verkligen inte.. jag kan inte koncentrera mig. Jag stör mig på småsaker, klockan låter, folk loggar in på msn, ryggont, kaffekokarn m.m. För att göra någonting annat så gick jag in och föreberedde för bokningen imorgon bitti. Jag ska nämligen med en kompis till Stockholm i sommar, Fanny! Vi hoppas att vi får varsin biljett till globen imorgon!
Guess who? Jodå, The queen of pop! Britney Spears. Det är stort för lilla Sverige. Jag som alltid har gillat hennes musik, blev ganska glad  när jag såg att hon skulle till Globen!   Ja, ni får mobbas, men jag tycker om musiken.. kan jag hjälpa det? nej faktiskt inte. Mitt liv!

Men, men. Nu så hoppas vi ialla fall att det blir bra och att vi får de efterlängtade biljetterna!

Nej nu ska jag dricka kaffe och sedan får jag fortsätta med no-arbetet.
Pusshej ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0