There's a voice I hear..

... Som säger att jag ska gå och lägga mig innan jag somnar i soffan!

Så trött är jag just nu. Håller på med NO- arbetet fortfarande, självklart så har jag haft en paus på någon timma, annars hade jag aldrig suttit här nu (tror jag). Man vet aldrig med mig.
Kollade match på Engvallen tidigare, tjejerna mötte Hudinge och vi vann med 6-3!. We like! Alla var grymt duktiga och vi fick backup av Annie och Amanda J (95:or tror jag). De var grymt duktiga, det bästa med sånna som hoppar in vid brist på spelare är att de gör allt för laget. De ger verkligen inte upp och vågar ta i och tacklas. Visa att här är jag, det finns inget du kan göra åt det! Skitkul. Dessutom klädde de ut mig till muslim mama :) Jag var jättefin! Lovar!

Nu ska jag väl ta och avrunda .. trött som jag är så orkar jag förmodligen inte vara uppe längre än 10 minuter till. Jag måste ju göra mig iordning innan jag drar mig till sängen!



Imorgon blir det kör, vill ni träffa mig så har ni förmodligen mitt nummer ;)
Imorgon kväll blir det också Fanny :D wihooo, längtar! Kramkraaaaam!

BTW, jag fick VG i läsförståelse, VG+ för min uppsats och slutligen MVG för muntliga. Allt detta i Engelska Nationella!! Supernöjd, tycker dock att det var lite snålt med VG+ för min uppsats men that's life ;).. that's what all the people says! kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0