Tjockistimma!

Mamma, pappa& jag sitter vid tv:n och har precis ätit klart pizza, skatespecial, och kollar nu på sjukhuset. För en som intresserar sig för sådana program så är det ju perfekt. Så jag tycker verkligen att det är kul.

Jag har tänkt igenom dagens händelse och det stod mellan två olika. Jag bestämde mig iallafall att den går till Johan"torken"Bengtsson!!

Sista lektionen hade vi SO och efter provet så satte jag, Beckan, Johan, Nilsson och matilda (m.m) oss i biblioteket för att jobba med egna arbetet. Efter en stund, närmare kvart över 3 så hör vi ett stort brak!!
Johan hade suttit på elementet, den smarta lilla fisken, och inte på fönsterbänken. Det som hade hänt var att när Torken hade suttit på elementet så hade det lossnat ifrån väggen!!!! vet ni vad som sedan kom ut ifrån elementet? Massa vatten!
Stackarn, det var ju bara att försöka hindra vattnet ifrån att rinna ut på golvet längre mot hyllorna!! Gissa om bibliotikarien var sur!! haha, han rent utav sprang iväg för att hämta vaktmästarn! hahah, Torsken lyckas alltid!

Torsken, jag är inte stolt!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0