Trädgårdsarbete..

Holy mama, vad trött jag är!

Ni anar inte hur mycket jag har hållt på idag! Strax efter att jag hade gått upp så gick jag ut i trädgården och hjälpte till, snäll som jag var! Jag tog mossmaskinen över gräsmattan och hjälpte sedan till att kratta.
Det var sedan meningen att vi skulle grilla vid tre-halvfyra. Därför gjorde jag rent grillen heeeelt själv. Ungefär ett helt swinto-paket gick åt x) (y) Men eftersom att den inte var så jätteren sedan innan så drog det ut vääldigt mycket på tiden. Blev klar för ungefär en kvart sedan och jag började runt halv fyra.. (Y) tålamod till fullo.

Ni anar inte hur jag ser ut nu, ni skulle säkert inte vilja det heller. Fast ni får lite smakprov ändå längre ner, haha!!
 Nu sitter jag och väntar på min tur till duschen! Hoppas pappa är klar snart.

Snart blir det grill ialla fall. À la Lizette! il sera très bon, je sais!
NU är det min tur! :) Duschen väntar! See yah!

Ja, vad ska man säga? jag jobbar hårt!
Älskade dusch, jag behöver dig mer än någonsin nu!! ;P (mitt been)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0