träning i regnet.

Hej och hå!

Nu när jag äntligen hade fått tillbaka min moppe från Stibix så tänkte jag ta den till skolan. Vi hade bytt några plattor så att den skulle gå snabbare. Men gjorde den det? Njaa.. först och främst så kunde jag inte starta den på elstarten! Det var både frustrerande och irriterande.
För att inte göra saken bättre så gick den inte snabbare än 25, sedan 35 och heelt plötsligt dog den. Gissa vart? Dalsjöfors slakteri! Mmmm, måste luktat gott efter det.
Efter 3-4 minuter så fick jag äntligen igång den igen i ösregnet! Då gick den helt plötsligt i 35-45 km/h. Fantastiskt.
Men det beror kanske på att det var lite lutning neråt resten av vägen...!? man vet aldrig.
Detta gjorde i alla fall att jag blev fem minuter sen,och stackars Beckan som väntade på mig väl framme missade fem hela minuter av hennes svenska nationella. Förlåt bby.

Efter skolans slut åkte jag till vårdcentralen efter att ha kickat igång moppen. Då blev det träning. Det var hur härligt som helst! Efter ombytet och jag kom in i lokalen så hör jag bara höga pruttljud x) Jag höll på att skratta ihjäl mig och jag försökte verkligen hålla mig för skratt! Då ligger en farbror på golvet och tränar benen och varje gång han lyfte på benen så la han av en rejäl brakare XD Stackarna som var där inne före mig måste ju blivit förgiftade flera gånger om!

Det blev 20minuter på löpbandet och övrig träning i ungefär 40 minuter.. kanske lite mer.


Nu ska jag fika med familjen, jenny är på besök och mamma har namnsdag! :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0