Trippelbrännboll& skavsår i huvudet..

Heej mina söta små vänner!
Lizette sänding live from the computersroom ;)

För tillfället sitter jag i datasalen och småkollar runt. Jag förbereder lite inför eventuella saker som kan vara bra att veta. Kollar saker som jag inte har en aning om vad det kan vara och sånt. Alltså blir det ju inte så mycket som ni kan förstå ;)
Jag håller på att renskriva mitt NO-arbete också. Allting är klart för övrigt, men det kan ju vara bra att ta bort eventuella fel och dyl. håller ni inte med? ;) satsar ju självklart på ett högt betyg (blir så förvånad, jag vet). Men om man tänker på mitt förra betyg i teknik så var det ett G bara.. tror jag. Men, men. Ett betyg är ett betyg. Jag ger inte upp nu när jag har 2 veckor kvar i skolan! Jag ska allt satsa för att jag ska få så mycket poäng som möjligt! Lite extra poäng skadar inte, true?

Btw, jag och Olivia har kommit på vilken vi ska sjunga på avslutningen. Det blir I'm yours med Jason Mraz. Självklart så var det Ingela som pushade på ;) Det kommer bli grymt sa grisen!  Vi letar nu efter någon som kan kompa oss. Vi vet en person, men vi är nog inte så modiga så vi kan fråga. Jag menar, jag har aldrig pratar med människan. Han vet nog inte ens att jag exicterar xD Men, men, mod ska vi skaffa. Han får helt enkelt se att jag exicterar :) haha!

Nej nu ska jag ta och skriva klart! Den ska ju vara inlämnad denna vecka! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då blir det ju inte med Jason Mraz utan med er;P

2009-05-25 @ 16:24:19
Postat av: Olivia

Vi ska göra den grymt bra ;D

2009-05-28 @ 21:04:09
URL: http://enligtolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0