Vårmarknad!

HejsanSvejsan! :)

Fin dag inte sant? Har precis gjort mig i ordning för att åka till stan, närmare bestämt för att kolla in vårmarknaden. Se ifall det är någonting att ha där. Det brukar bara vara skräp, men de kan ha riktigt fina armband ibland. Sådant gillar jag! ;)
 Jag ska möta min kära kompis Mona där! Ska bli trevligt att träffa henne igen, var ju en hel vecka sedan sist! :O haha, nu när jag tänker efter så var det exakt en veckan sedan jag tappade rösten om någon ville veta ;)

Aja, i alla fall, jag hoppas på en fika och lite småtjatter! Okej, småtjatter behöver jag inte oroa mig för, för sånt blir det alltid hihi! Men, men.. nu ska jag väl ta och läsa lite SO innan jag kilar iväg. Vi i vår klass ska nämligen ha ett prov på fredag, kryssprov, och nästa måndag ska vi ha ett till prov fast skriftligt. Det är då för dom som satsar på ett högre betyg. Kanske redan har nämt detta en gång, men det gör ingenting att ni får veta igen eller hur? ;) Ni är förlåtande det vet jag! tihi.

Kanske ses vi i staden? Kraaam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0