Wanna be on top?

Tjaaao!
Jag har precis ätit klart och sitter och kollar på topmodel. Det börjar bli en vana, tihi!
Tyra är hur cool som helst, löööv it!

Dagen började inte så bra, jag var hur trött som helst. Ni vet? sådär trött så man mår riktigt dåligt. Men helt plötsligt så kom snyggvarning-läraren! kan man vara snyggare? nej jag tror faktiskt inte det! Ialla fall.. så kollade, om det var på mig eller om det var någon precis bakom mig (jag hoppas innerligt att det var mig) och LOG! Jag trodde jag skulle dö! Det borde vara olagligt att vara så snygg. Synd att man inte var äldre, runt 22 eller någonting. Då skulle jag jobba på Dalsjöskolan, utan tvekan! Det jag försökte komma fram till var ialla fall att det gjorde min dag! :)

Funderar på att hämta en glass och mumsa på. Det är ju ganska så gott. Det är ju bra till SATC som precis har börjar också. Allt bra på en och samma gång! ;D

Nej, jag får väl ta och logga ut och påbörja mitt NO arbete. Den ska vara inlämnad om 2 veckor.. för jag antar att det är vecka 21 då! :S
 
aja.. vi ses kanske ;) pusshej


Kommentarer
Postat av: matilda s, the cool one

ojojoj, log han? :O vetu ? när jag och sara och emelie satt och sola magarna kom han ut och sa " hej, här sitter ni och solar " WOOOOOOWW, jag DÖÖÖÖÖR. not. mohahhhaha, asså det var så, men han är inte så snygg att man dör. PUSS

2009-05-06 @ 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0