skiiiiiiis








Godmorgon/eftermiddag på er :)
vilket väder vi har, blir ju hur glad som helst! Snö i .. vad är det?.. just det, oktober hehe. Det känns lite underligt att detta vädret kommer såpass tidigt, men det är ju bättre att det kommer för tidigt än att det inte kom alls, inte sant?
Väcktes vid tio tiden imorse (tror jag att det var) av ett sms av mickan. Gissa om hon var glad över att det var snö ute? Hon ville redan ta fram sin snowboard! x) Åh, tänk om jag hade haft ett helt knä som hade läkt klart, då hade jag tagit första bästa buss till ulricehamn och hyrt skidor och kastat mig ut i backarna! Det hade liksom inte spelat någon roll om jag hade vurpat hundratals gånger, jag vet att jag inte .. och då menar jag verkligen inte.. är speciellt bra på att åka, jag är bara i nybörjarstadiet men det spelar ingen roll. Vafan är det snö och vinter.. förlåt nu är det höst.. är det snö och höst så ska man ta för sig. Det är inte ens säkert att vi får någon mer snö i år eller början på nästa, man vet inte. Därför ska man ta vara på de tillfällen man får. Skitsamma om man plogar nerför hela backen *host*amydiamond*host*, alla har väl varit där någon gång? haha, jag tycker bara det är kul om man trillar lite då och då xD haha.

Om snön och kylar trots all förmodan håller i sig så får jag nog ta fram min pälsmössa :) måste prova den iallafall, har inte haft den på fleraflera år. Alla vi syskon hade varsin. Men, men det är nog mammas som jag får låna isf.. strunt samma! Kul att det är snöigt väder ute iallafall :) Idag kommer ett kort på mitt ben, promise.
vi hörs snart igen XOXO

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det äkta päls? fyfan i så fall. så respektlöst och äckligt.

2009-10-17 @ 20:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0