jag surar, jag har anledning till att sura.. jag har ooont.




AAAH, mitt beeen!
:( fan vad ont det gör!! Trots att man får en kick av att sjunga i Lutha så känns det som om jag inte borde gått ändå. Jag har så sjukt ont i mitt ben så det är inte sant. Jag får nästan tårar. Det rycker och drar och tanken på att använda benet även till det minimala känns inte så lockande.. buhu!! :( jag orkar inte sånt här. Jag ska till sjukgymnasten imorgon och det är väl tur det så jag kan tala om hur det har gått efter första skoldagen. Men samtidigt.. det har inte gått speciellt bra med mina övningar måste jag ju be att få tala om. Det finns en övning som jag knappt kan göra alls, försöker så gott jag kan men det är ingen större framgång :S Jag vill sövas så jag slipper ha ont!!! Kommer ju dö imorgon i skolan, kul att det är en av de längsta skoldagarna också som man börjar med. KUUUL. Jag är irriterad nu, allt känns jobbigt.. varför vet jag inte, men .. jag antar att det är pga att jag har ont och.. ahja, never mind. Det är irrelevant.


Jag har iallafall söta vänner, Jenny w kom hit en stund innan. Det var kul att hon kom och "hälsade på" nu när jag inte kan kasta mig på moppen (som kanske funkar btw) och köra iväg för att träffa mina vänner. Det är ju jobbigt bara det att komma in i bilen. Vi hade massa att prata om, det var så längesedan vi gjorde någonting känns det som! Det är sorgligt när man går åt olika håll på gymnasiet, till olika gymnasieskolor menar jag då! Man tappar lätt kontakten med sina vänner, jag ska se till att det inte blir så :) Men å andra sidan är det ju nyttigt att man träffar nytt folk och knyter nya kontakter och möjligheter. Tack jenny för att du kom och hälsade på! Det gjorde min kväll ofantligt mycket bättre för tillfället :)

Inga bilder idag, jo bilder blev det ju, men inte de bilder som ni kanske hoppats på. Får återgälda er någon annan dag istället! Nu ska jag fortsätta att se på Wallander, vi får se om det får mig på bättre humör.. men antagligen inte.

Love XOXO Lizette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0