Friday night live!!

Hejhejhallå! Hur är det med er en fredagskväll som denna? själv sitter man i fotöljen med godis och cola och kollar på just like heaven. Den är allt lite småsöt :) tänk folk som kan se andar och sånt? scary,usch :S Jag har egentligen ingenting att skriva om just nu, hm... JO! jag har ju glömt att kommentera onsdagens hödjpunkt...!

Vad tyckte ni egentligen om Grey's anatomy i onsdags? Jag tyckte att den var jättebra, som vanligt :) vet inte riktigt vad man ska säga? halvgrät åt alexs otroliga sweetness och kärlek mot Izzie. Skulle gärna byta plats med henne, alex är ju så snygg! En sak som jag störde mig på var att jag redan visste hur det skulle gå för Izzie och George, vem som skulle överleva av de två. Jag menar, dels så säger det sig själv, men Aftonbladet (eller vilken tidning det nu var) avslöjade det ju redan 1vecka innan programet skulle börja genom att publicera en ny bild på gänget :o hur kan man vara så dum? jag menar.. personen som inte klarade det fanns ju självklart inte med på bilden. Hata aftonbladet i såna stunder. Vad tycker ni som såg på Grey's i onsdags? var det rätt person som fick överleva? Om ni inte tycker om Grey's anatomy, vilket program ser ni helst?

Jag har fått frågor om när min nya header kommer. Imorgon ska jag börja jobba på den. Men det kommer säkert att ta lite tid, vill jobba lite på den för att den ska bli så bra som möjligt innan jag laddar upp den. Ni får ha tålamod ;) Vi hörs imorgon sovsött gullungar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0