091029 - I don't mind it.

Godmorgon små söta :)

Vill bara be om ursäkt för gårdagens inlägg. Föör långt och så fick jag värsta utbrottet i slutet! felåt (a)

Väcktes av mamma strax efter nio tiden i morses, tyckte att det kunde vara skönt att komma upp lite tidigare för en gångs skull. Har ätit frukost och har börjat komma igång litegrann. Ska prova mina gångkunskaper på "längre" sträckor om några minuter. Ska kolla om jag har kraften att gå ner till busshållsplatsen på mornarna nu det närmaste. Det låter ganska dumt eller hur? Men med tanke på att jag inte har gått sånna sträckor det senaste så är det inte helt hundra att jag klarar det nu heller. Tänk när det är halt ute också på morgonen och jag går med kryckor.. haha, det kan gå helt åt helvete! x) hoho kan se det framför mig!!

Funderar på att ta en lång och varm dusch innan jag går ut, fast å andra sidan.. det kanske är bättre om jag tar det efteråt? ja så får det bli. Det får bli efteråt :) Till någonting helt annat: jag kan se riktigt mycket av min knäskål nu förresten! wiiho! happyface :):)

Nu ska jag dra på mig lite kläder och så ska jag bege mig!!

XOXO Lizette


Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

Hello! :)

var gärna med i veckans blogg hos Mig!

Desto mer du kommenterar desto större chans blir du en av dom slumpade! (; Så ta chansen!



Puss & Kram!

2009-10-29 @ 15:06:12
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0