freeesch!

Pjuuuh! Har precis duschat och sitter nu och är såå (o)intresserad av lyxfällan som mamma och pappa kollar på just nu. Förstår ni hur glad jag blir när jag märker att självaste henke har kommenterat.. IGEN! :D Lucky me! Tack henrik! Det är först nu som man börjar förstå hur mycket jag saknar 9B, eller tja.. vissa delar av den! Oj, det ordet var bekant.. tja.. det måste jag börjat säga efter henkemannen! :) du ser henke, jag tänker på dig! hihi.
Jag vet att jag har pratat om att gå till skolan imorgon, men jag vet faktiskt inte om jag ska göra det. Tänk er själva: sitta i 1h&40min i ett ganska så kallt klassrum, i en obekväm position med benet helt åt helvete och ha ont och försöka koncentrera sig och prestera sitt bästa.. nja, inte den roligaste situationen. Jag tror inte att jag kommer klara av det. Eftersom att det kommer vara kallt i klassrummet också så innebär det att man fryser, fryser man så spänner man sig, spänner man sig och fryser så skakar man. Har man då ont och sedan skakar så får man mycket, mycket ondare! BLÄÄ. Jaja, provet försvinner ju inte, det finns ju alltid kvar! Jag kan skriva det på tisdag eller när som helst annars. Jo jag tror att det får bli så, får känna efter lite mer imorgon också!
Vad skulle ni gjort?

XOXO


Kommentarer
Postat av: Henrik

ja, roligare kan man ha...men det lönar ju sig i slutändan.

2009-10-17 @ 10:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0