Greaaat

Godmorgon små söta läsare!

Hoppas allt är bra med er?! Allt är finfint med mig har precis slängt i mig den sista tuggan av min macka och nu ska här ses på 17 again. Jag måste köpa filmen, eller skaffa den på något sätt, den är så bra men det är mest för zac efrons skull hihii.. buus. Moget Lizette, moget.. jag vet! men jag bryr mig faktiskt inte ett dugg för tillfället. Filmen ska lämnas tillbaka idag och jag har ännu inte sett film nr 3. Väljer att se denna igen istället. Har jag tid för det så ser jag den. Verkar dock inte lika bra som 17 again men ändå ;) 
 Ikväll vet jag inte hur det blir.. det skulle varit utgång men nu är jag väldigt osäker, det händer saker imorgon och jag vill göra mitt bästa och inte ha påsar under ögonen osv. Vi får se lite senare framåt dagen hur jag känner att jag ska göra. Men samtidigt, min sista helg utan kryckor.. det blir ju bara sitta hemma resten av kryckotiden ändå, eller vara med kompisar men ingen utgång det är det jag menar. Blääääää. Förvirrande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0