Kommer ni ihåg den där ursnygge killen ifrån OC? well he's back






NU




Ååh, ikväll börjar det! Längtar. Gissa om jag har saknat snyggingen? Okej, han gör väl sig inte så bra på just de ifrån southland men på vita duken? mumma. Hoppas jag iallafall, det ser bra ut i trailern! (y) Saknar OC.. måste kidnappa alla OC-boxar av min bror :) Iallafall, Southland börjar ikväll 22:003an. I wont miss it for the world. Kanske kommer det bli en ny favorit? vem vet?! I vilket fall så blir det iallafall ett annat av mina favoritprogram innan dess nämligen.. dadadaaaa: Grey's anatomy :) Happy hours! melike. Nu ska jag tända lite lampor i huset så det blir lite ljusare i vardagen ;) Pööösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0