måste uuuut

Godmiddag på er sötnosar!

Har fixat lite smått här hemma så gott som jag kan. Det är inte så lätt att göra vad som helst med kryckor ni vet. Så när jag fixat så belönade jag mig med att sitta vid datorn lite, det var jag värd tyckte jag! :) Letar människor tills ikväll, jag vill ut och göra någonting inte sitta hemma och uggla och bli gammal och skrynklig ;) under tiden som jag väntar på svar ifrån folk så ska jag äta och sedan ska jag väl följa med mamma och handla tror jag. Då har jag någonting att göra under tiden som jag väntar på svar och så slipper jag sitta hemma och aa som sagt: uggla och bli gammal! Blää.

Nu ska jag äta och sen drar jag! vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0