Memories that's still worth living!!



Jag saknar Baudoins hus!

Jag saknar detta. När vi satt på den där skolmatsalen och åt och allt som vi åt smakade skit. Ungarna utanför som kollade på oss som om vi var utomjordingar eller någonting sånt. Vi var centrum!
Denna bilden är såå go'. Alla undrar ju vad max gör, eller hur?

Jag saknar Arcachon! Underbara stad.. by.. ställe! och dûne de pyla eller vad det hette. Amanda, Veronica.. snälla kan inte vi åka dit igen vi tre?

Den (inte så) minnesvärda och katastrofala tågresan till Marseille.

Bordeaux, haha kommer ni ihåg max i affären? x) vi vågade ju inte köpa själva så han fick göra det x) och när vi träffade svenskarna vid sprithyllorna!?? x)

Uuusch, de äckliga mackorna med 250kg margarin, typ bakmargarin också! haha, bra gjort Baudoin xD
Saknar Saint- Emillion! (L)

Äckliga och stirrande gubbar tröttnar man aldrig på, inte sant tjejer? ;) attans att han inte körde in i stenmuren. Hur kul hade inte det varit då? x)

Mmmh, flygningen hem eller aa om det var dit. Kommer aldrig glömma hur skoj jag hade iaf. Jag och veronica.. våra första gånger vi flög.. ingen vacker syn xD Vi var minst sagt livrädda. Nu älskar jag att flyga, det finns inget bättre än när planet laddar upp och "gasar" el "tar sats" vid starten och sedan släpper alla bromsar och man flyger iväg i en rasande fart och sedan lyfter man! Vilken känsla! aah frankrike.. jag kommer tillbaka en dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0