Pizza och fredagsmys.




Hallå där ute :)

Idag har jag varit så duktig enligt min mening. Jag vaknade strax efter nio av att telefonen ringde. Jag visste att jag ändå inte skulle hinna upp för att svara så jag sket i det. Men vaken låg jag till halv tio. Därefter gick jag upp och jag har "varit igång" sedan dess. Jag har hållt på ovanligt mycket för att vara i "min situation". Citatteckendagen? hehe. Har till och med lagat mat helt själv idag utan någon hjälpreda, framsteeg! Om ni vill veta något mer som har förgyllt min vardag så har jag gått utan kryckor hela dagen :) om man räknar bort så jag hämtade tidningen för då hade jag en krycka, gubbvarning xD
Nu har mamma precis kommit hem med pizza så jag ska äta lite och sedan bär det av till anna! Det var längesedan man åt pizza så det ska bli gott. Vesuvio med pommes och kebabsås mums :)

Igår var det ju som bekant bio med girlsen. Träffade Matilda and the gaaang, det var trevligt. Det kändes som miljarder år sedan. Saknar!
Iallafall, tillbaka till bion: filmen vi såg var Fame. Ja, vad ska man säga om den? inte jättebra, inte helt åt helvete heller. Men det är nog ingen film som jag rekommenderar. pft.

Jaja, nu ska jag gå och äta pizza, jag är jättehungrig! Vi hörs.. eller nått sånt.
XOXO Lizette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0