recovering

mmmh, ja gott folk! det var ett tag sedan sist eller hur? jag vet inte riktigt varför det har blivit så men jag har inte känt för att sitta vid datorn helt enkelt, plus att jag har haft fyra prov denna veckan eftersom att jag missade hela förra veckan så var jag tvungen att ta igen det innan lovet! Eller tja, måste och måste.. men det är ju bra mycket skönare att ha det gjort än att dra ut på det hur länge som helst, inte sant? Jaja, nu har vi ett inlägg här iallafall, jag vet hur glada ni är för det ;) Hallelujah moment right?!

Hihi, sitter här och klockan är över ett på n atten (buuusigt) och jag har inte speciellt trött. Inte tillräckligt för att gå och lägga mig iallafall. Igår kväll gick jag och la mig.. var beredd... klockan 21! jag mådde inte jättebra, mådde lite illa osv. Mamma sa att jag alltid mådde illa när jag var liten och behövde sova för jag var omedvetet trött ;) haha, så jag gjorde som jag gjorde när jag var liten och gick helt enkelt och la mig. Jag tyckte att det var bäst så. Så gissa om jag fick sova några timmar extra än vanligt? sov nästan 9 timmar men jag var jättetrött när jag vaknade morgonen därefter..hmm.

Jaja, men ni förstår nog att jag inte är trött nu då?! Till något annat: nu är det äntligen helg och höstlov, underbaart! Tyvärr går jag ju på kryckor så jag kan ju inte vara ute och röja på stan ;o) det känns lite tråkigt att vara så begränsad. Visst jag skulle kunna gå ut men jag menar.. hur kul är det för mitt "sällskap" isf? jag går ju lika snabbt som en snigel tar sig fram!! Jag känner ett stort behov av att gå ut och så kan jag inte. typiskt.
Jag får försöka hitta på saker med kompisar under veckan och helgen och göra saker som är stillsamma. Usch jag känner mig så tråkig, som min taxichafför sa: om du låter dig hindras av skadan så kommer du tilllslut bli en sån som förtidspensionerar sig vid 25års ålder. Haha, nejtack det tänker jag inte acceptera, no way! Nejdu.. jag ska allt hitta på massor under veckan. Bio funkar, syster min funkar, fika funkar om man inte går runt massa före eller efter i stan.. det finns lite saker att göra iallafall, jag får försöka göra saker som inte hindrar mig helt enkelt. Woooh, det blev ett lååångt inlägg! hihi så blir det när man missar dagar. Jag tar igen det idag istället ;) Vi hörs imorgon!

Pöööss XOXO


ojojoj, här har vi en bild ifrån sommaren 2008. Tänk vad man förändras! tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0