saturday or sunday?

förresten, vet ni hur mycket jag har sovit idag? föör mycket! Jag vaknade ca halv 12, då gick jag upp och märkte att jag hade ont i ögonen. När jag hade tagit några steg så märkte jag att jag hade ont i huvudet också och mådde lite illa. Inte kul alls :( Jag hoppade till köket och satte mig och kollade, bara kollade runt omkring mig.. helt utan anledning. Sen smsade jag mamma, jag hade nog början till migrän kom jag på så jag gick och la mig. Jag sov till HALV FEM! förstår ni? jag mådde ju bra när jag vaknade men jag mådde inte bra över att jag sovit i så många timmar, hela dagen var ju borta! uscha. Det kändes verkligen som söndag när jag vaknade, jag fick lite panik när jag fick den tanken. Hade ju lite läxor att fixa ännu .. Vi hörs snart bbies ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0