Small-food?

Dietist, jag? hmm. Vad tror du?


Satt precis och åt ett äpple och kollade på Dr OZ. De pratade om hur man kunde äta rätt för att leva längre. Man skulle räkna kolhydrater och sånt.. bara äta grönsaker. För ett ögonblick funderade jag (med en toffiee i handen)på om jag kanske skulle bli dietist istället. Men när jag tänkte efter .. jag och nyttigheter.. allt gott som jag skulle gå miste om.. njaa jag vet inte. Man kan ju inte lära andra att äta nyttigt när man inte själv gör det xD det skulle förmodligen inte bli ett speciellt bra resultat :S jag avslutade tanken med att äta upp toffieen! Där satte vi punkt för den tanken!

För övrigt så sitter jag i soffan med ömmande ben/fot/lår/knä och ser på när Ty i extreme home makeover sitter och lipar. DAAH, kan man bli tröttare på honom? tror inte det. Men eftersom att man redan har sett alla filmer hemma + hyrfilmerna miljontals gånger så är väl tv:n det enda roliga. Pust, jag som också trodde att jag skulle göra klart alla hemuppgifter redan första dagen för att jag inte skulle ha någonting att göra.. men aa, det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag har ju knappt pluggat någonting till provet imorgon. Dock är det inte mycket att läsa. Men ni fattar ju hur illa det är då. Jag som nästan alltid pluggar. Nej, tur att jag har idag och helgen också! :) 
 
Imorgon kommer sisen hit så ska vi gå igenom mitt träningsprogram, jag kan nästan inte göra några övningar. Absolut inte böja benet och det är viktigt att man ska kunna göra. Men när jenny kommer hit så blir det nog lite bättre, hon kan säkert ge mig lite tips :) Jenny.. nu vet du vad jag förväntar mig ;) skoja!

Jag vet att jag har lovat att ge er en bild på mitt "åh-så-fina-ben" men jag har inte tagit tummen ur röven och gjort det än, så det får bli imorgon eller nått liknande ;)

Kommentarer
Postat av: Henrik

MEN LIZETTE! Jag trodde aldrig den dan skulle komma då du inte pluggar inför ett prov;)

2009-10-15 @ 19:15:34
Postat av: Lizette

Haha, nej jag vet henke! hör och häpna ;D hahaha

2009-10-15 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0