the cleaning lady!!



Hallåå elleh!

Står i mitt rum med förstärkare ikopplade till datorn så det blir lite extragött ljud i högtalarna :) Håller på att fixa i rummet (som vanligt) för att få ordning på det sista inför morgondagens operation. Kommer ju inte kunna ordna och fixa i rummet på ett bra tag efter det :S inte så kul att ha ett halvfärdigt rum då. Så det är prio nr 1 sedan ska jag ta ut min kanin mira och göra rent och mysas! :) hon är söt. Nu ska jag sätta igång gott folk, vi hörs förmodligen lite senare ikväll. Det ska ju självklart ses på wallander om ca halvtimman! :) nytt och fräscht gillar vi, ellervad säger ni? ;) Pöööössss XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänker på dig!

2009-10-12 @ 19:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0