the color of the rainbow is now on my nails.

Hejtjollahopp!

Sov skönt och länge idag, det behövdes några extra timmar i sängen idag efter denna veckan. Pjuuh. Har målat naglarna i alla möjliga färger det ser lite roligt ut :) tycker att det fattas någon gul färg eller någonting liknande, någon som inte vill ha sitt? ;) nej jag skojade bara. Tycker mest om vänsterhanden, färgerna är så härliga och matchar varandra. Bild kommer senare! lovar.
Jag läser ju sjuttioelva olika bloggar och nu läser jag Tyras, kollar på videon ifrån när hon fastnade under kakelugnen x) hahaha, kan inte sluta skratta! Jag tycker så fruktansvärt synd om henne och jag skulle verkligen få panik om jag var i hennes ställe. Men samtidigt.. hur fan fick hon idén att krypa under där? tänkte hon inte på att hon kunde fastnat? x) haha, nej usch. Tur att hon har snälla vänner som hjälper henne iallafall. Klickahär för att se klippet du också! :)

Ikväll blir det film och múmsig mat hos anna! :) blir kul. Vi hörs senare, loooove people

Kommentarer
Postat av: sandra

OJ! kan jag få dina händer och naglar? avis gånger typ .. mycket. jag har ett gul-aktigt nagellack som jag har använt EN gång. Det passade inte riktigt mina naglar så du kan få det om du vill? Jag bor i jönköping men och kan skicka det till dig om du ger mig din adress och så!? du är söt tjejen.

2009-10-05 @ 17:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0