uuusha




Men NEEEEJ! vafaaan händer? serien blir ju bara jobbig nu! ALEX <3
Vad händer? folk från Mary West verkar ju ta över stället. Christina flippar ut, Meredith syns knappt längre, överläkarna *host*Bailey+christinas störda kille*host* är störda, chefen är dum i huvudet, Izzie är avskedad (hur kommer serien se ut då undrar man ju) och hon har dessutom lämnat alex. Försvunnit. Vilj ta ut skilsmässa osv. Fuck serien säger jag bara. För att inte tala om att George dog! Vad händeeer? :( Jag blir ju ledsen av detta. Förstör inte min favvoserie för tyysan! :( Haah? vad gööör ni?

GIVE ME THE REAL GREY'S ANATOMY BACK!!! NUUUU.

Kommentarer
Postat av: SARA a.k.a BROWNIE

JAHA! här snor man mina fraser! Fy TYYSAN Lizette...fy tyysan!

2009-10-30 @ 18:15:03
Postat av: fanny

greys är ju fan bättre nu :S

2009-10-30 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0