amazed?

Hejsan igen!
Tro det eller ej, men jag är nästan klar med alla mina sysslor. Det som återstår är att ta ut DJ, göra läxorna och ut och springa (med dusch). Men om jag ger mig ut nu.. typ kvart i och så är jag borta i ungefär en timma, kanske lite mindre, och sedan tar duschen 15-20 minuter. Då är klockan kanske är runt fem. Sedan är det bara att göra läxorna samtidigt som fågeln är ute. Perfekt! :) Så får det bli. Jag ska till Jenny klockan 6 så det blir säkert bra (y).
Nej jag får väl ta och ta på mig lite kläder nudå så tidsplaneringen kommer stämma. Förresten, fick krabbor av jenny och claes alldeles nyss, de var supergoda! Det var så längesedan jag åt det. Innan var det bara klorna som gällde men nu fick jag lära mig att äta det andra också. Dock inte lika gott som det andra men, men so what? ;) Vi hörs, heeeejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0