blääähk - pangpang, you're dead!




men usch, vad är det med folk egentligen? tycker folk på typ 40+ att det är okej att adda folk som är 16 år på msn? nej det tycker jag verkligen inte.  Okej om det är någon släkting, men för rent raggande? nejtack. Det äcklar mig något fruktansvärt. Tror de verkligen att de kan få ut någonting av det? jag menar vilken 16 åring tycker att 40åriga gubbar är attraktiva? ingen i min närmaste umgängeskrets vad jag vet iallafall. Jag hoppas verkligen att du läser detta så du kan back off om detta är din "smarta" taktik. Sånt gör mig spyfärdig. Prova att smickra och uppvakta kvinnor i din egna ålder, de uppskattar det nog mer än vad jag gör iallafall. Tyvärr pysen, I got another boat to catch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0