'bout yesterday

Godmorgon gott folk!

Eller ska jag säga god middag? Själv känns det som morgon eftersom att jag vaknade halv ett ;)
Igår blev det inte så sent utan jag åkte hem halv tolv. Frös som fan och typ dog av svält. Vid den tiden hände det inte speciellt mycket heller så det gjorde inte speciellt mycket att jag begav mig enligt min mening.

Jag, mickan, johan och sanna var både utanför bäckäng och teknis. Teknis var det ju inte mycket att skryta om om man säger så. Glasflaskor som kastades upp luften av massa fulla bratz.. inte charmigt någonstans. När vi sedan begav oss till bäckäng istället så kan man ju iallafall säga att det var mer folk.. men alla var verkligen fulla. Herregud.. hoppas ni mår bättre idag! xD Men där hade vi ju iallafall kompisar! .. bratz for friend? nej tack. Estet for friend, okej då ;) haha puss linno!

När vi hade träffat Jenny och hennes kompisar och linno och hennes kompisar och deras kompisars kompisar.. ni fattar .. så gick vi vidare för att försöka hitta något roligare. Vi dumpade Sanna vid södra och gick till donken istället x) Där var det vaaarmt och ovanligt lite folk. Jag antar att tiden för fyllemat inte hade slått in än ;)
Iallafall, jag kände för att dra mig hemåt och det gjorde jag också. Hopppas ni hade kul för det hade jag igår, nu ska jag tvångsmässigt städa mitt rum.. om jag orkar.. jaja. Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0