Dagens!

Goddagens gott folk, här kommer många kommentarer på en och samma gång på samma dag av en och samma person, nämligen Matilda Ahlström! Hon får nog priset för att ha fått mig att skratta på de tråkigaste lektionerna och tiderna än så länge.. tror jag. Iallafall.. enjoy :D

1. Den första kommentaren var i matsalen (ja, vi åt mat), närvarande: Matilda, Jessica, Louise och Laaajset!

Lizette: Kommer ni ihåg när Gudrun var..?
Matilda: Vem är Gudrun?

Alla utom Matilda bryter ut i skratt!


2. Den andra kommentaren var på elevrådet. Jag och Mickan sitter och pratar lite över bänkarna och så frågar jag Matilda samma sak som Mickan och Johannes frågat mig:

Lizette: Matilda (pekar) vem skulle du satsa på? xD
Matilda: Va? vems storebror?

HAHAHAHAHAH matilda lilla.


3. Egentligen så skulle jag satt en extra efter denna men eftersom att dessa kommentarer var under samma tid så aa.. det blir en ist.

Matilda: Är det bara vi som är sjuor här?
Lizette: Va? vad snackar du om? vadå sjuor?
Matilda: Ja! Men ja, sjuor!?
Lizette: Hahahahahha, men matilda.. vi är sjuor!

en halv sekund efter..

Matilda: Ja men de är säkert sjuor.. de ser ju ut som de ialllafall! (gör loosertecknet.. åt fel håll)
Lizette säger snabbt: Matilda det är fel hand och fel håll!
Matilda: vaaaaah? aaaaah hahaha xD (och ändrar snabbt och kollar sig omkring så att ingen såg henne).


4. Tillbaka på engelskalektionen. Vi har slagit upp engelskaboken och ska översätta kapitlet Flying Sharks. Då säger matilda högt och tydligt..

Matilda: Flygande drake!
Engelskaläraren: va? nej va eller va nej.. HAHAHAHAHHAHAHAHAHA XD

Ja, hon bröt ihop! Så jävla roliga engelskalektioner vi har med henne! Så jävla go' lärare!

Två minuter senare:

Engelskaläraren: Ja, då översätter vi texterna nu då och försöker lära oss de ord vi inte kan.
Matilda: om vi redan kan alla ord då?
Engelskaläraren: Ja, då är ju det bra för dig.. men du bör kanske öva liiite extra på sharks! ;D


Ja.. vad tycker ni om matildas kommentarer nudå? slår dom mina? Hon gör lektionerna roliga! som fan! Ingen lektion blir tråkig. Det kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: matilda!

jaaa-adu, hur lyckas jag?;D

2009-09-10 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0