dont stop til you get enough.

Hej på er där ute!
Idag har det verkligen inte hänt någonting. Gjort klart psykologin och varit ute och sprungit. Det är väl det i princip. Vaknade vid halv tolv och när det väl blev en runda kring samhället så var det riktigt jobbigt. Det var precis som om man hade varit sjuk och precis kommit tillbaka. Aa, det var jobbigt som fan i vilket fall som helst. Har väl någon virus i kroppen antar jag. Jag har precis slått på tv:n och det är charlies änglar som gäller. Den är så sjukt töntig men ändå riktigt kul! :) Gud vad jag bloggar tråkigt just nu. Men jag är inne i en period där jag inte har en aning omvad jag ska blogga om. Får väl ta beckan och fråga efter bilderna ifrån den gången då vi var ute och tog kort. De blev riktigt fina! :) Då blir det någonting att se iallafall! 
 Tidigare skulle jag sett top model och det var ett tag tills det började så jag satte mig vid datorn för att framkalla lite bilder och självklart så missar jag programet helt och hållet. Kuuul, jag vet inte ens när reprisen är. Jag missade förra veckans också. Någon som vet när reprisen är? Isåfall, snälla berätta!

Nu ska jag fortsätta kolla! Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0