Lager 157 med sisen! :)

Hej där ute!
Kom hem för någon timma sedan efter en tur med sisen till lager 157. Tyvärr blev det inte så mycket köpt där nere. De har verkligen gått ner i klass. Det var nästan bara random kläder, negativt random.. defenetivt negativt random. Allt som jag provade satt åt helvete och visst det fanns kanske fina saker.. men som sagt, ingen snygg passform alls. Vi startade på sveabutiken eller vad den nu heter och vi letade mest efter vinterjackor ifrån Didrikssons och dyl. Jag hittade en jacka med mycket fickor och den var nästan lagom stor, lite för stor.. men å andra sidan så var det en killjacka i XS. Men som märkeskläder oftast gör så kostar det ju gärna lite pengar. Om jag då ska lägga mycket pengar på en jacka så ska jag vara supersäker tycker jag. Det blev inte den men dock en annan :) nästan lika fräsig som den andra dyra jag sett. Det blev också ett par uggs i knähöjd och snörning baktill, läääkert!!! Bild kommer senare :) Glömde kameran hemma idag tyvärr så ni får nöja er med bilder som jag tagit på de nu. Vi hörs snart, pööösssheej sweeties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0