resultatet av mina "cupcakes"



De blev inte speciellt bra. Har inte vågat smaka på dom än och de är inte speciellt snygga, men det blev cupcakes iallafall och det var ju det jag ville ha. Måste träna och bli bättre på det. Tyvärr har jag inte någon bra kamera och det var inget bra ljus så de ser jättetråkiga ut. Hoppas ni kan se det framför er hur de verkligen ser ut ändå. Måste köpa karamellfärg och mer strössel så det blir lite färgglatt och härligt!!
Nu ska jag sova iallafall, hade god lust att sova redan halv tio men eftersom att jag varken hade ätit eller tvättat håret så sitter jag fortfarande här nu. Som tur är så kan jag springa till sängs nu, sooova!! <3 Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0